Congreslocatie Amsterdam

Jij en je gasten zijn thuis in congreslocatie Planetarium Amsterdam. Onze groene locatie heeft alle ingrediënten voor een onvergetelijk moment: grenzeloze passie en gastvrijheid én een omgeving die jouw gasten zal betoveren. Jouw congres is bij voorbaat al een succes, dat beloven we je.

  • Duurzame congreszaal tot 250 personen in het groen gelegen

  • Uitstekend bereikbaar per auto en openbaar vervoer
  • Vitale catering voor de juiste energie en focus

Uiteraard verzorgen wij meer dan de basis. Wij regelen alles wat nodig is om van een congres ook werkelijk úw congres te maken: ontvangst in een speciale ruimte, deelnemersregistratie aan onze congresdesk, technische ondersteuning, vitale breaks en lunch, meeting rooms voor sub sessies nabij Studio Planetarium, een catchbox voor meer interactie. En er is meer. Alles even praktisch en volledig. U hoeft nergens aan te denken, alleen aan de fijne ontmoetingen die u en uw gasten bij ons zullen hebben.

Jouw unieke congrescentrum in Amsterdam, binnen én buiten!

Jouw congres bij Planetarium is altijd omringt in groen Amsterdam. Dit biedt ongekende mogelijkheden om je congres of event opvallend verrassend en anders te maken. Ga tijdens je congres of event voor een vitaal moment en laat ons een buitenactiviteit organiseren voor jouw gasten.

Congres ervaringen in Planetarium

Onze klanten zijn op zoek naar een goed bereikbare congreslocatie waar alles uit handen wordt genomen in het faciliteren van grote en kleine bijeenkomsten.

“Twee keer per jaar verzorgen wij voor onze shopadvisors een kinder-modeshow. De verhoging in Studio Planetarium, werd een mooie catwalk.

De gasten werden ontvangen met koffie met lekker gebakje. Ook de muziekinstallatie werkte prima. Na de modeshow nog een lekkere lunch.”

Tom-Du Kinderkleding

“Een bijzondere locatie voor een feest. Goed aan te rijden en voldoende parkeerplaatsen. En dat voor Amsterdamse begrippen. We hadden een feest op het terras aan het water. De samenwerking met het Planetarium was fantastisch. Tijdens de voorbereidingen dachten ze graag mee en waren ze heel flexibel. Ook kort voor aanvang van het feest was er overleg wie een bepaald menu had en verliep dat verder uitstekend. Kortom een aanrader!”

De Drie Notenboomen

“Prachtige locatie in Amsterdam. Makkelijk te bereiken zowel met OV als met de auto. Vanuit de organisatie zijn ze erg flexibel en wordt er rekening gehouden met de vele wensen. Er is veel mogelijk. Wij hebben een hele persoonlijke benadering ervaren. Catering was ook goed geregeld.

Al met al fantastisch geregeld, dank!”

Amsterdam UMC

De Amsterdamse congreslocatie voor
je bijeenkomst in de Randstad

De congreslocatie Planetarium Amsterdam is al bij aankomst een happening. De indrukwekkende koepel van het voormalige Floriade Planetarium, onze natuurlijke omgeving, het zicht over het water… Jouw gasten voelen het meteen: dit wordt een bijzonder congres. 

Overdag glinstert de koepel in de zon, ’s avonds glanst hij onder het maanlicht. Spectaculair? Absoluut. En met jouw wensen en onze ideeën maken we je congres samen onvergetelijk. Een seminar in een kleine setting of een spectaculaire presentatie of een sprankelende productlancering; hier kan het, hier heb je de ruimte. Ook voor feestelijke congressen zoals een business festival en jubileum festival ben je bij Planetarium Meeting Center op de juiste locatie.

Veelgestelde vragen over congressen in Planetarium Amsterdam

Dat is zeker mogelijk. Wij bieden verschillende diner mogelijkheden zoals een buffet, 3-gangen diner, daghap, walking dinner of BBQ. Bekijk ons foodbook voor de mogelijkheden.

Ja, onze collega’s helpen graag met het aansluiten van je laptop. Wil je de hele dag iemand aanwezig in de zaal die je volledig ondersteunt met de techniek? Ook dat kunnen wij regelen.

Naast de Studio hebben wij 13 verschillende zalen beschikbaar. Deze zalen zijn allemaal voorzien van een scherm of beamer en flipover.

Parkeren kan op ons parkeerterrein P1. De parkeerkosten kunnen wij op rekening plaatsen of de gasten betalen zelf de parkeerkosten.

Ja, de garderobe bevind zich naast de registratiebalie.

Jouw congres ideeën bespreken?
Neem direct contact met ons op!