Accountmanager Meetings & Congressen
(24 – 38 uur)

Wij zijn per september 2022 op zoek naar een betrokken en gedreven Accountmanager Meetings & Congressen die het Planetarium Meeting Center voor minimaal 24 uur per week komt versterken.

Wil jij je dagelijks bezighouden met acquisitie, proactief relatiebeheer, het uitdiepen van bestaande accounts en het signaleren en opvolgen van nieuwe business kansen? Heb jij ambitie, discipline, sociale vaardigheden, ervaring én commerciële drive om succesvol te kunnen zijn? En weet jij de strategie om te kunnen zetten in een commercieel groeiplan. Dan zoeken wij jou!

De functie

Als Accountmanager ben je verantwoordelijk voor alle bestaande en nieuwe business activiteiten en relaties van Planetarium Meeting Center Amsterdam. Je coördineert en optimaliseert de commerciële processen en draagt proactief bij aan de totstandkoming en realisatie van het groeiplan van Planetarium Amsterdam. Daarnaast ben je verantwoordelijk voor het tactisch en operationeel prijs- en aannamebeleid (Yield management), relatiebehoud van bestaande business en het actief benaderen van potentieel new business accounts. Je volgt nieuwe trends en ontwikkelingen in de markt, de concurrentie en neemt nieuwe inspiratie met je mee. Dit alles met als doel om duurzame relaties te bouwen, deze te onderhouden en het realiseren van de gestelde budgetten en doelstellingen. Je werkt nauw samen met de afdeling Reserveringen en Marketing en maakt onderdeel uit van het Management Team. Daarnaast zet jij je dagelijks in voor een open en warme bedrijfscultuur en zorg je voor een prettige werkomgeving.

Wie zijn wij?

Planetarium Meeting Center is dé Meeting & Congres locatie in het Gaasperpark, langs de rand van Amsterdam. Met onze vitale en duurzame mogelijkheden, ruime Studio Planetarium , 13 multifunctionele zalen, restaurant Aarde, de VIT Lounge en de Studio Bar kunnen wij verschillende soorten bijeenkomsten en events faciliteren van 2 tot 600 personen. Naast vergaderen, congressen en events kunnen gasten ook bij ons terecht voor opleidingen, trainingen en (andere) ontmoetingen. Als Green Key Gold locatie (met onder andere 100% klimaatneutraal aanbod op al onze vergaderzalen) dragen we graag bij aan een duurzame wereld. We maken gebruik van eigen biologische kruiden- en moestuin, 90% vegetarische producten in ons F&B aanbod en biologische wijnen in onze bar. We kiezen er ook voor om lokale en duurzame leveranciers te gebruiken en zijn daarom een ​​partnerschap aangegaan met partners zoals de Verspillingsfabriek en Instock. Uit passie voor gezondheid en welzijn hebben we onlangs een vitaliteitsconcept gelanceerd, genaamd VIT. Met het VIT-concept willen we een vitale vergader- en werkomgeving en ruimte voor iedereen creëren, omdat we geloven dat dit bijdraagt ​​aan ieders welzijn en welbevinden, inclusief dat van onze medewerkers. VIT is doorgevoerd in onze dienstverlening op locatie, te beginnen met het F&B-aanbod, een brainstormruimte voor groepsactiviteiten, wandelroutes naar het park, gezonde picknickmogelijkheden voor buitenpauzes en koud geperste sapshots om de energieniveaus van onze gasten een boost te geven.

Wie ben jij?

Persoonlijkheid

· Je bent sociaal, een makkelijke prater en vindt het leuk om je eigen netwerk en dat van Planetarium Meeting Center uit te breiden;

· Je bent gedreven en jaagt op kansen in de markt door middel van warme en koude acquisitie;

· Het onderhouden van relaties doe je op een duurzame manier;

· Je kan tactisch en makkelijk onderhandelen over prijsafspraken en overeenkomsten;

· Je bent bovenal vrolijk, stressbestendig, en je hebt zin om er alles uit te halen!

Functie eisen

· Je hebt een afgeronde HBO of MBO 4 niveau opleiding, bij voorkeur hotelschool of een commerciële opleiding;

· Je hebt ervaring (minimaal 2 jaar) binnen de hotellerie of MICE-branche;

· Je bent in staat om samen met de directeur marktkennis en trends & ontwikkelingen om te zetten in een commerciële visie en concreet groei plan;

· Je bent communicatief sterk, zowel schriftelijk als mondeling.

Wat bieden wij?

· Een hartelijk welkom dat jou meteen thuis doet voelen bij Planetarium Meeting Center.

· Een leuke en open werkomgeving met ruimte voor initiatief en een hartverwarmend cultuurprogramma ‘Kindest Together’ met allerlei leuke activiteiten, zoals het jaarlijkse zomer- en nieuwjaarsevent;

· Arbeidsvoorwaarden conform Horeca cao (schaal 8 – 9 op basis van je ervaring);

· Reiskostenvergoeding voor woon-werkverkeer en voor salesafspraken;

· 25 vakantiedagen op fulltime basis;

· Deelname aan onze ANW-Hiaatverzekering;

· Collectiviteitskorting op zorgverzekeringen (we hebben collectieve regelingen met Aevitae, Menzis en Zilveren Kruis);

· Eén gratis overnachting per jaar voor jezelf, alsmede de mogelijkheid tot kortingsvouchers voor je familie en/of vrienden, geldig in Berghotel Amersfoort of Airport Hotel Rotterdam.

Sollicitatieprocedure

De sollicitatieprocedure sluit op zondag 14 augustus a.s. De eerste gesprekken zullen vervolgens plaatsvinden in de week van 15 augustus. Ben je in deze periode niet beschikbaar in verband met vakantie? Geef dit dan aan in je sollicitatie, zodat we gezamenlijk naar een ander moment kunnen zoeken.

Geïnteresseerd?

Kijk jij er naar uit om bij Planetarium Meeting Center aan de slag te gaan? Ben jij flexibel, enthousiast, verrassend, heb je oog voor detail en wil jij deel uitmaken van ons gepassioneerde team? Dan ontvangen wij graag jouw sollicitatie! Solliciteren kan door een e-mail te sturen met je cv en motivatie naar hrm@onemeeting.com.

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.

Direct solliciteren!

Choose File