Uw congres in Amsterdam,
binnen én buiten!

Uw congres en uw gasten zijn thuis in Planetarium Amsterdam. Onze groene locatie heeft alle ingrediënten voor een onvergetelijk moment: grenzeloze passie en gastvrijheid én een omgeving die uw gasten zal betoveren. Uw congres is bij voorbaat al een succes, dat beloven we u.

  • Duurzame congreszaal tot 250 personen in het groen gelegen

  • Uitstekend bereikbaar per auto en openbaar vervoer
  • Vitale catering voor de juiste energie en focus

Uiteraard verzorgen wij meer dan de basis. Wij regelen alles wat nodig is om van een congres ook werkelijk úw congres te maken: ontvangst in een speciale ruimte, deelnemersregistratie aan onze congresdesk, technische ondersteuning, vitale breaks en lunch, meeting rooms voor sub sessies nabij Studio Planetarium, een catchbox voor meer interactie. En er is meer. Alles even praktisch en volledig. U hoeft nergens aan te denken, alleen aan de fijne ontmoetingen die u en uw gasten bij ons zullen hebben.

Offerte aanvragen

Verras en verwonder uw gasten in een groen stukje Amsterdam

Het meest bijzonder? Dat zijn onze ligging en omgeving: Planetarium Meeting Center ligt midden in het Gaasperpark. Dit biedt ongekende mogelijkheden om uw congres of event opvallend verrassend en anders te maken. Ga tijdens uw congres of event voor een vitaal moment en laat ons een buitenactiviteit organiseren voor uw gasten.

Offerte aanvragen
Direct online boeken

Wat gasten over ons schrijven

“Een bijzondere locatie voor een feest. Goed aan te rijden en voldoende parkeerplaatsen. En dat voor Amsterdamse begrippen. We hadden een feest op het terras aan het water. De samenwerking met het Planetarium was fantastisch. Tijdens de voorbereidingen dachten ze graag mee en waren ze heel flexibel. Ook kort voor aanvang van het feest was er overleg wie een bepaald menu had en verliep dat verder uitstekend. Kortom een aanrader!”

De Drie Notenboomen

“Prachtige locatie in Amsterdam. Makkelijk te bereiken zowel met OV als met de auto. Vanuit de organisatie zijn ze erg flexibel en wordt er rekening gehouden met de vele wensen. Er is veel mogelijk. Wij hebben een hele persoonlijke benadering ervaren. Catering was ook goed geregeld.

Al met al fantastisch geregeld, dank!”

Amsterdam UMC

“Twee keer per jaar verzorgen wij voor onze shopadvisors een kinder-modeshow. De verhoging in Studio Planetarium, werd een mooie catwalk.

De gasten werden ontvangen met koffie met lekker gebakje. Ook de muziekinstallatie werkte prima. Na de modeshow nog een lekkere lunch.”

Tom-Du Kinderkleding

Uw feest in Amsterdam,
uw event in de Randstad

Uw event is al bij aankomst een happening: de indrukwekkende koepel van het voormalige Floriade Planetarium, onze natuurlijke omgeving, het zicht over het water… Uw gasten voelen het meteen: dit wordt een bijzonder event. Komt u binnen, het gaat nu écht beginnen!

  • Officiële trouwlocatie

  • Uitgebreide eventservices
  • Exclusieve event mogelijkheden tot 600 gasten

Overdag glinstert de koepel in de zon, ’s avonds glanst hij onder het maanlicht. Spectaculair? Absoluut. En met uw wensen en onze ideeën maken we uw event samen onvergetelijk. Een jubileum in een kleine setting of een spectaculair bedrijfsfeest, een sprankelende productlancering of een trouwceremonie onder de sterren; hier kan het, hier heeft u de ruimte. Ook voor festivals zoals een business festival, jubileum festival en een zomer festival bent u bij Planetarium Meeting Center op de juiste locatie.

Offerte aanvragen

Meestgestelde vragen

Dat is zeker mogelijk. Wij bieden verschillende diner mogelijkheden zoals een buffet, 3-gangen diner, daghap, walking dinner of BBQ. Bekijk ons foodbook voor de mogelijkheden.

Ja, onze collega’s helpen graag met het aansluiten van uw laptop. Wilt u de hele dag iemand aanwezig in de zaal die u volledig ondersteunt met de techniek? OOk dat kunnen wij regelen.

Naast de Studio hebben wij 13 verschillende zalen beschikbaar. Deze zalen zijn allemaal voorzien van een scherm of beamer en flipover.

Parkeren kan op ons parkeerterrein P1. De parkeerkosten kunnen wij op rekening plaatsen of de gasten betalen zelf de parkeerkosten.

Ja, de garderobe bevind zich naast de registratiebalie.

Uw congres of event ideeën bespreken?
Neem direct contact met ons op!

Neem contact op