Evenementenlocatie Amsterdam

Onze evenementenlocatie in Amsterdam is al bij aankomst een happening: de indrukwekkende koepel van het voormalige Floriade Planetarium, onze natuurlijke omgeving, het zicht over het water… Jouw gasten voelen het meteen: dit wordt een bijzonder event. 

  • Exclusieve event mogelijkheden tot 600 gasten

  • Uitgebreide eventservices
  • Officiële trouwlocatie

Overdag glinstert de koepel in de zon, ’s avonds glanst hij onder het maanlicht. Spectaculair? Absoluut. En met jouw wensen en onze ideeën maken we jouw event samen onvergetelijk. Een jubileum in een kleine setting of een spectaculair bedrijfsfeest, een sprankelende productlancering of een trouwceremonie onder de sterren; hier kan het, hier heb je de ruimte. Ook voor festivals zoals een business festival, jubileum festival en een zomer festival ben je bij Planetarium Meeting Center op de juiste locatie.

Jouw event in Amsterdam,
je feest in de Randstad

Ben je op zoek naar een locatie voor jouw event of feest in Amsterdam? Kies voor het Planetarium. Het meest bijzonder? Dat zijn onze ligging en omgeving: Planetarium Meeting Center ligt midden in het Gaasperpark. Dit biedt ongekende mogelijkheden om je event opvallend verrassend en anders te maken. Ga tijdens jouw event voor een vitaal moment en laat ons een buitenactiviteit organiseren voor je gasten.

Ervaringen in onze eventlocatie

De ervaringen van onze klanten met onze eventlocatie gaan over bereikbaarheid, hartverwarmende service, bijzondere activiteiten en culinaire invullingen.

“Prachtige locatie in Amsterdam. Makkelijk te bereiken zowel met OV als met de auto. Vanuit de organisatie zijn ze erg flexibel en wordt er rekening gehouden met de vele wensen. Er is veel mogelijk. Wij hebben een hele persoonlijke benadering ervaren. Catering was ook goed geregeld.

Al met al fantastisch geregeld, dank!”

Amsterdam UMC

“Een bijzondere locatie voor een feest. Goed aan te rijden en voldoende parkeerplaatsen. En dat voor Amsterdamse begrippen. We hadden een feest op het terras aan het water. De samenwerking met het Planetarium was fantastisch. Tijdens de voorbereidingen dachten ze graag mee en waren ze heel flexibel. Ook kort voor aanvang van het feest was er overleg wie een bepaald menu had en verliep dat verder uitstekend. Kortom een aanrader!”

De Drie Notenboomen

“Twee keer per jaar verzorgen wij voor onze shopadvisors een kinder-modeshow. De verhoging in Studio Planetarium, werd een mooie catwalk.

De gasten werden ontvangen met koffie met lekker gebakje. Ook de muziekinstallatie werkte prima. Na de modeshow nog een lekkere lunch.”

Tom-Du Kinderkleding

De ideale Amsterdamse eventlocatie voor je volgende evenement

Onze eventlocatie in Amsterdam is mede dankzij ons ervaren team aan evenementen experts altijd klaar om alles tot in de puntjes uit te werken. Wij begrijpen dat elk evenement uniek is en daarom zullen wij ons volledig inzetten om aan al jouw wensen te voldoen. Van catering tot audiovisuele apparatuur en alles daartussenin, wij zorgen voor alles zodat je je kunt concentreren op de inhoud van jouw evenement.

Daarnaast bieden wij verschillende extra’s om uw evenement nog specialer te maken. Onze locatie is omgeven door een prachtig park dat ideaal is voor buitenactiviteiten. Ook kunnen wij unieke teambuildingactiviteiten aanbieden, wij zullen ervoor zorgen dat uw evenement een groot succes wordt.

Veelgestelde vragen over evenementen in Planetarium Amsterdam

Wij kunnen verschillende soorten feesten organiseren. Van een bedrijfsfestival tot een jubileum, bij ons is niets onmogelijk!

Dat is zeker mogelijk. Wij bieden verschillende diner mogelijkheden zoals een buffet, 3-gangen diner, daghap, walking dinner of BBQ. Bekijk ons foodbook voor de mogelijkheden.

Ja, direct naast ons restaurant grenst het terras. Midden in de natuur van het Gaasperpark.

Ja, onze collega’s helpen graag met het aansluiten van je laptop. Wil je de hele dag iemand aanwezig in de zaal die je volledig ondersteunt met de techniek? Ook dat kunnen wij regelen.

Naast de Studio hebben wij 13 verschillende zalen beschikbaar. Deze zalen zijn allemaal voorzien van een scherm of beamer en flipover.

Parkeren kan op ons parkeerterrein P1. De parkeerkosten kunnen wij op rekening plaatsen of de gasten betalen zelf de parkeerkosten.

Jouw event ideeën bespreken?
Neem direct contact met ons op!